Klusjesman Amsterdam

  • Spoed? Vandaag geholpen
  • Tarief vanaf € 35.00 p/uur
  • 50.000+ klanten gingen je voor
  • Uitstekende service

Klusjesman Amsterdam

Boek en laat vandaag nog je klus uitvoeren

  • Spoed? Vandaag geholpen
  • Tarief vanaf € 35.00 p/uur
  • 50.000+ klanten gingen je voor
  • Uitstekende service
In 3 stappen een klusjesman boeken
Omschrijf je klus
Omschrijf je klus, zodat we weten wat je gedaan wilt hebben.
Kies je uitvoerdatum
Kies een gewenste datum voor de afspraak. Bij spoed word je vandaag nog geholpen.
Maak je boeking
Je wordt gekoppeld aan een klusjesman met de beste beoordelingen.
Klusjesman Amsterdam gezocht
Voor de 810937 inwoners uit Amsterdam voeren we graag allerlei klussen aan huis uit. In drukke tijden werken onze klusjesmannen ook in de omgeving van Amsterdam, denk hierbij aan Amstelveen, Diemen en Zaandam.
We snappen dat betrouwbaarheid en ervaring belangrijke punten zijn voor een goede klusjesman, daarom werkt Klusup in Amsterdam uitsluitend met grondig geselecteerde klusjesmannen.
Hoe vind je een geschikte klusjesman?
Via Klusup boek je binnen 60 seconden een betrouwbare en kundige klusjesman. Via onze website geef je jouw wensen aan. Vervolgens zorgen wij dat een ervaren en kundige klusjesman je klus goed uitvoert op de gewenste datum. Je betaalt een scherp tarief van € 35 per gewerkt uur.
Wat doen onze klusjesmannen?
  • Vloeren leggen
  • Schilder werkzaamheden
  • Montage werkzaamheden
  • Kraan vervangen of repareren
  • Ophangen van items

Ben je benieuwd naar de mogelijkheden? Bel 020-2212773 of maak online een afspraak!
Beoordelingen klusjesman Amsterdam
Beoordeeld met 4.6 / 5 gebaseerd op 682 beoordelingen.


"Beste heer, mevrouw, service en snelheid van Klusup was super goed. De monteur belde om de gemaakte afspraak te wijzigen naar maandag 18 mei ipv 20 mei. hij heeft mij toen gebeld en gevraagd naar situatie. ik heb aangegeven dat boven zolder rookmelder niet functioneer en ik denk ook op de 2e etage omdat daar ook de melder begon te piepen. de monteur gaf aan dat hij maandagavond langskomt, maar neemt geen reserve rookmelder en batterij mee igv defecte apparatuur. ik heb dan ook geen gelegenheid om de zelfde avond nog te gaan kopen omdat overal gesloten is. hij kwam rond 21.30 en is 40 minuten bezig geweest met 2 rookmelders. daarna gaf hij aan dat beneden ook piept terwijl het boven was. hij heeft van alles omgewisseld en gaf aan dat ik die van de zolder een nieuwe moet halen en zelf plaatsen. terwijl de storing bij de zolder was. afgesproken dat ik volgende dag bel als ik nieuwe rookmelder zelf geplaatst heb en als ikproblemen ervaar. ik bel de monteur 3 keren, maar hij neemt niet op. hij stuurt mij een appje dat ik geen rekening houd dat hij aan het werk is en ik hem 3 keren heb gebeld. sorry hoor, maar ik kan niet zien dat hij aan het werk is, ik heb hem terug geappt dat wij afgesproken hadden dat ik je zou bellen en ik niet kan weten dat hij aan het werk is. dit was om 19.29. om 21.39 belt appt hij en belt hij NIET, en vraagt hij of het knippert. hij geeft mij aan dat ik niet reageer. ik gaf aan dat hij begrip moet tonen dat ik Ramadan doe en het etenstijd is en ik niet bij mijn telefoon was. appt hij dat hij NIET had gezegd dat hij mij in een paar minuten zou bellen. vervolgens door blijven appen en niet bellen. appt hij weer. wilt u zeggen dat ik als moslim geen respect heb voor medemoslims dan is het snel over. hij heeft 2 apparaten hersteld en hij heeft mij voldoende advies gegeven over wat ik verder moet doen met de nieuwe rookmelden. verder kan hij NIETS voor mij betekenen. ik wil doorgeven dat de rookmelder met de storing NIET is hersteld en ik 52,50 (hierbij zou hij ook 1.00 euro materiaalkosten berekenen) met voorrijkosten voor de niet verrichtte service heb betaald. ik wil graag dat iemand mijn rookmelder komt kijken, want nu heb ik zelf eentje geplaatst en het rood lampje knippert. waarom huur ik jullie als klusup als deze monteur mij advies geef hoe ik zelf moet oplossen. de klant is koning. Je hebt niets aan zo een monteur. Verneem graag van jullie."
Waarom klanten voor Klusup.nl kiezen:
  • Scherp en transparant tarief.
  • Klanten beoordelen Klusup 4.5 / 5.
  • Werk niet goed? We komen kosteloos terug.
  • Uitstekende klantenservice.
  • Kosteloos annuleren tot 48 uur voor aanvang.
Ook een klusjesman nodig?
AfterPay - Veilig achteraf betalen met digitale factuur
Je betaalt achteraf via een digitale acceptgiro van AfterPay. AfterPay voert voor klusup.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een digitale acceptgiro van AfterPay via e-mail ontvangt om de door de klusupper geleverde dienst te betalen. Je kunt bij klusup.nl betalen met een digitale acceptgiro tot een bedrag van €250.

Ter goedkeuring van je verzoek om te betalen met acceptgiro voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt je verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kan je betalen met een andere betaalmethode.

Je kunt bij vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je naar het consumentendeel van de AfterPay website.

Voor grotere bedragen vragen we een aanbetaling van 50%.
Wat als je niet door de gegevenscontrole van AfterPay komt? Wij bieden je dan een mogelijkheid om vooraf een aanbetaling te doen via bankoverschrijving. Je ontvangt hiervoor een factuur. Indien er langer is gewerkt dan vooraf aanbetaald, verrekenen we het restbedrag middels een nieuwe factuur.
Ok
×
 
X
Bereikbaarheid
Beste bezoeker,
Vandaag zijn we telefonisch minder goed bereikbaar dan je van ons gewend bent.
Uiteraard kun je gewoon online een boeking voor een dienstverlener blijven maken.
Met vriendelijke groet,
Het Klusup team.
Gezien!
X