Klusjesman Utrecht

  • Spoed? Vandaag geholpen
  • Tarief vanaf € 37.50 p/uur
  • 75.000+ klanten gingen je voor
  • Uitstekende service

Klusjesman Utrecht

Boek en laat vandaag nog je klus uitvoeren

  • Spoed? Vandaag geholpen
  • Tarief vanaf € 37.50 p/uur
  • 75.000+ klanten gingen je voor
  • Uitstekende service
In 3 stappen een klusjesman boeken
Omschrijf je klus
Omschrijf je klus, zodat we weten wat je gedaan wilt hebben.
Kies je uitvoerdatum
Kies een gewenste datum voor de afspraak. Bij spoed word je vandaag nog geholpen.
Maak je boeking
Je wordt gekoppeld aan een klusjesman met de beste beoordelingen.
Klusjesman Utrecht gezocht
Voor de 328164 inwoners uit Utrecht voeren we graag allerlei klussen aan huis uit. In drukke tijden werken onze klusjesmannen ook in de omgeving van Utrecht, denk hierbij aan Houten, Maarssen en Nieuwegein.
We snappen dat betrouwbaarheid en ervaring belangrijke punten zijn voor een goede klusjesman, daarom werkt Klusup in Utrecht uitsluitend met grondig geselecteerde klusjesmannen.
Hoe vind je een geschikte klusjesman?
Via Klusup boek je binnen 60 seconden een betrouwbare en kundige klusjesman. Via onze website geef je jouw wensen aan. Vervolgens zorgen wij dat een ervaren en kundige klusjesman je klus goed uitvoert op de gewenste datum. Je betaalt een scherp tarief van € 37.5 per gewerkt uur.
Wat doen onze klusjesmannen?
  • Vloeren leggen
  • Schilder werkzaamheden
  • Montage werkzaamheden
  • Kraan vervangen of repareren
  • Ophangen van items

Ben je benieuwd naar de mogelijkheden? Maak online een afspraak!
Beoordelingen klusjesman Utrecht
Beoordeeld met 4.6 / 5 gebaseerd op 175 beoordelingen.

"Het begon al met de 2de man die hij meenam en ik voor dezelfde prijs aan hem moest betalen. Hij heeft wel gezegd dat hij een tweede man meenam maar ik had niet door dat ik ook hem voor dezelfde prijs contant moest betalen ,hij zei wel dat iedereen het meteen door heeft. Ik zei dat hij dit voortaan duidelijker moet zijn , dit was mij niet duidelijk Ook had kantoor het ook niet aan mij doorgegeven. Collega toch geweest om hem te helpen... Om 10:15 is meneer begonnen om 13: 30 dacht ik laat mij even bellen. Meneer vertelde dat het behang (vinyl) steeds los liet van de muur bleef niet hangen. Ik zei wat is al klaar, niets ze zijn nog bezig Als het klaar is belt hij mij, ik dacht dat gaat niet gebeuren van 10:15 tot 14:00 4 banen op de muur???? Toen ik daar wegging zaten er al 2 banen op. En dat met z'n tweeën???? Toen ik daar aankwam zaten ze op balkon en vroeg het probleem Behang is te dik en blijft niet hangen Er lag een baan gefrummeld op de vloer en twee banen op de muur met wat luchtbellen eronder, ik zei het zit toch goed maar hij bleef zeggen het is niet goed. Ik pakte een ruitenwisser en streek een paar keer eroverheen en weg luchtbellen, behang glad. Hij liep wat op en neer ik zei ga dan in de kleine kamer beginnen met het dikke behang ik wil zien wat er gebeurd Behang bleef zitten maar meneer zat te plukken en trekken om te bewijzen dat he niet goed was terwijl het goed ging, het scheelde niet veel of ik was zelf op de ladder geklommen, om het zelf te doen Ik zei pak dan een ander behang iets dunner ook dat was niet goed, toen begon ik het zat te worden zelfs met 2 man schoot het van geen kanten op toen werd ik moedeloos.... Waar ik bang voor was ook dat behang was niet goed nauw er is nog ander behang van een ander merk wel zelfde structuur die geprobeerd de dunste die was dan redelijk...(vlies) na veel geklaag verder om 18:30 opghouden met werken moet maar met kantoor bellen om iemand anders vragen Want kantoor heeft zijn agenda volg geboekt met andere klanten dus kan hij niet, pas over twee weken en het is dan zonde om zolang te wachten zei hij. Mij grote slaapkamer zitten maar 2 banen op de kleine kamer nog 1 muur de hal niet af De voorraadkamer moet ook nog helemaal Wat gedaan is : In de huiskamer een muur van 4 meter Kleinekamer 3/4 Gang 3/4 De rest moet nog...... Is meneer wel behanger, graag een andere ......hoor. Wat gedaan is ziet er goed uit doet er wel erg lang over. V10:30 tot14u 3 banen. Ik denk dat ik het verder zelf ga proberen Hoe moet ik nu tevreden zijn?????? En dan zeggen matriaal is op ....Nee hij kon niet met het matriaal werken want er is nog genoeg behang ik heb het op foto. Hij adviseerde mij het behang te kopen waar goed mee kan werken maar als je een vakman bent moet je toch met alle behang kunnen werken. Zijn collega kon het veel beter. Aan de telefoon zei ik al dat dikke behang die vlgs zeggen snel en makkelijk op de muur doet. Ach ja ...ben erg teleurgesteld."
Waarom klanten voor Klusup.nl kiezen:
  • Scherp en transparant tarief.
  • Klanten beoordelen Klusup 4.5 / 5.
  • Werk niet goed? We komen kosteloos terug.
  • Uitstekende klantenservice.
  • Kosteloos annuleren tot 48 uur voor aanvang.
Ook een klusjesman nodig?
AfterPay - Veilig achteraf betalen met digitale factuur
Je betaalt achteraf via een digitale acceptgiro van AfterPay. AfterPay voert voor klusup.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een digitale acceptgiro van AfterPay via e-mail ontvangt om de door de klusupper geleverde dienst te betalen. Je kunt bij klusup.nl betalen met een digitale acceptgiro tot een bedrag van €250.

Ter goedkeuring van je verzoek om te betalen met acceptgiro voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt je verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kan je betalen met een andere betaalmethode.

Je kunt bij vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je naar het consumentendeel van de AfterPay website.

Voor grotere bedragen vragen we een aanbetaling van 50%.
Wat als je niet door de gegevenscontrole van AfterPay komt? Wij bieden je dan een mogelijkheid om vooraf een aanbetaling te doen via bankoverschrijving. Je ontvangt hiervoor een factuur. Indien er langer is gewerkt dan vooraf aanbetaald, verrekenen we het restbedrag middels een nieuwe factuur.
Ok
×
 
X
Bereikbaarheid
Beste bezoeker,
Vandaag zijn we telefonisch minder goed bereikbaar dan je van ons gewend bent.
Uiteraard kun je gewoon online een boeking voor een dienstverlener blijven maken.
Met vriendelijke groet,
Het Klusup team.
Gezien!
X