ClickCease

Klushulp in Amsterdam

  • Spoed? Vandaag geholpen
  • Transparant en scherp tarief
  • 75.000+ klanten gingen je voor
  • Uitstekende service

Klushulp Amsterdam

Boek en laat vandaag nog je klus uitvoeren

  • Spoed? Vandaag geholpen
  • Transparant en scherp tarief
  • 75.000+ klanten gingen je voor
  • Uitstekende service
In 3 stappen een klushulp boeken
Omschrijf je klus
Omschrijf je klus, zodat we weten wat je gedaan wilt hebben.
Kies je uitvoerdatum
Kies een gewenste datum voor de afspraak. Bij spoed word je vandaag nog geholpen.
Maak je boeking
Je wordt gekoppeld aan een klushulp met de beste beoordelingen.

Klushulp Amsterdam

Klusup.nl werkt in Amsterdam uitsluitend met ervaren en betrouwbare klushulpen. Denk hierbij aan grondig geselecteerde tuinmannen, klusjesmannen timmermannen en loodgieters.
Voor de 810937 inwoners uit Amsterdam voeren we graag allerlei klussen aan huis uit. Denk hierbij aan schilderwerk, vloeren leggen, montage werkzaamheden, klemmende deuren verhelpen, overkapping maken, verstopppingen verhelpen, kraan verwisselen, tuinonderhoud en struiken snoeien.
Door ons uitgebreide netwerk en transparante commmunicatie kunnen we snel handelen, zonder dat dit ten koste gaat van de klanttevredenheid, prijs en kwaliteit. Onze klusuppers helpen ook graag in de omgeving van Amsterdam , denk hierbij aan Amstelveen, Diemen en Zaandam.
Ben je benieuwd naar de mogelijkheden? Maak online een afspraak!
Beoordelingen Klusup
Beoordeeld met 4.5 / 5 gebaseerd op 1372 beoordelingen.

"Alles aan de communicatie met Zaccheria van SST Klussers was onprettig. Ten eerste al omdat hij 2 keer belde en de tijd van de afspraak niet goed had begrepen. Tijdens het tweede telefoongesprek besloot hij zonder overleg dat er een tweede man nodig was en hing op. Naast de factuur die we van Klusup kregen voor het uurloon, kregen we ook ineens een tikkie van hem voor "extra kosten". Na een vraag om een geldige btw factuur met specifiacitie van die kosten voor onze administratie werd Z agressief en begon ons constant berichten te sturen via whatsapp. Na herhaaldelijke vraag om een geldige factuur kregen we er eentje opgestuurd, met daarop een kvk nummer van een steakhouse, een adres van een supermarkt, geen rekeningnummer en geen BTW nummer. Ongeldig dus. Ook waren de kosten dingen als "schuren, 20 minuten." Dat leek ons toch iets wat in een uurloon van Klusup zou horen. We hebben meermalen contact opgenomen met Klusup om dit probleem op te lossen, maar die zeiden niets te willen doen en haalden hun handen van het probleem af. Ondertussen bleef SST Klussers ons herhaaldelijk bellen (in het weekend) en dingen als "dit gaat escaleren" sturen. Daarna gaf hij ons een ultimatum "tot 18:00 vanavond" waarna er consequenties zouden zijn. Uiteindelijk ging Klusup akkoord met het sturen van een factuur vanuit Klusup, zodat wij een geldige factuur zouden hebben, die zij dan weer doorbetaalden aan SST Klussers. Helaas wilden zij ons niet tegemoet komen in de kosten, ondanks dat het voor ons een zeer onprettige ervaring was en de "materiaalkosten" die gerekend werden niet konden worden verantwoord door SST Klussers. Die factuur hebben wij niet van hen ontvangen, ook niet nadat we daar nog een keer over belden. Uiteindelijk hebben we Z van SST Klussers nog eenmaal geprobeerd te bellen om tot een compromis te komen, maar helaas reageerde die zeer agressief en meldde dat hij onze deur zou komen inrammen als we niet betaalden. Hij meldde ook dat hij dat al eerder bij andere klanten had gedaan en hing op met "je bent de lul". Hierop hebben wij een melding bij de politie gedaan omdat dit ons een zeer onveilig gevoel gaf. Uiteindelijk hebben wij toch het tikkie betaald, omdat we veiligheid voorop stellen, maar de kosten kunnen we nu niet verantwoorden in onze administratie. Dit hele proces kostte ons 4 dagen vol dreigementen en een uiteindelijke betaling, waarin Klusup ons nooit tegemoet is gekomen. Sterker nog, een week later kregen we alsnog een factuur van Klusup voor de extra materiaalkosten die we dus al via een tikkie hadden betaald. Al met al een zeer onprettige ervaring, wij raden Klusup en hun klantenservice 100% af en het moge duidelijk zijn dat SST Klussers nooit meer zou moeten worden ingehuurd."
Waarom klanten voor Klusup.nl kiezen:
  • Scherp en transparant tarief.
  • Klanten beoordelen Klusup 4.5 / 5.
  • Werk niet goed? We komen kosteloos terug.
  • Uitstekende klantenservice.
  • Kosteloos annuleren tot 48 uur voor aanvang.
Ook een tuin- of klushulp nodig?
AfterPay - Veilig achteraf betalen met digitale factuur
Je betaalt achteraf via een digitale acceptgiro van AfterPay. AfterPay voert voor klusup.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een digitale acceptgiro van AfterPay via e-mail ontvangt om de door de klusupper geleverde dienst te betalen. Je kunt bij klusup.nl betalen met een digitale acceptgiro tot een bedrag van €250.

Ter goedkeuring van je verzoek om te betalen met acceptgiro voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt je verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kan je betalen met een andere betaalmethode.

Je kunt bij vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je naar het consumentendeel van de AfterPay website.

Voor grotere bedragen vragen we een aanbetaling van 50%.
Wat als je niet door de gegevenscontrole van AfterPay komt? Wij bieden je dan een mogelijkheid om vooraf een aanbetaling te doen via bankoverschrijving. Je ontvangt hiervoor een factuur. Indien er langer is gewerkt dan vooraf aanbetaald, verrekenen we het restbedrag middels een nieuwe factuur.
Ok
×
 
X
Bereikbaarheid
Beste bezoeker,
Vandaag zijn we telefonisch minder goed bereikbaar dan je van ons gewend bent.
Uiteraard kun je gewoon online een boeking voor een dienstverlener blijven maken.
Met vriendelijke groet,
Het Klusup team.
Gezien!
X