Timmerman Etten-leur

  • Spoed? Vandaag geholpen
  • Tarief vanaf € 37.50 p/uur
  • 50.000+ klanten gingen je voor
  • Uitstekende service

Timmerman Etten-leur

Boek en laat vandaag nog je klus uitvoeren

  • Spoed? Vandaag geholpen
  • Tarief vanaf € 37.50 p/uur
  • 50.000+ klanten gingen je voor
  • Uitstekende service
In 3 stappen een timmerman boeken
Omschrijf je klus
Omschrijf je klus, zodat we weten wat je gedaan wilt hebben.
Kies je uitvoerdatum
Kies een gewenste datum voor de afspraak. Bij spoed word je vandaag nog geholpen.
Maak je boeking
Je wordt gekoppeld aan een timmerman met de beste beoordelingen.
Timmerman Etten-leur gezocht
Voor de 42357 inwoners uit Etten-leur voeren we graag allerlei timmerman klussen aan huis uit. In drukke tijden werken onze timmermannen ook in de omgeving van Etten-leur, denk hierbij aan Bavel, Breda en Prinsenbeek.
We snappen dat betrouwbaarheid en ervaring belangrijke punten zijn voor een goede timmerman, daarom werkt Klusup in Etten-leur uitsluitend met grondig geselecteerde timmermannen.
Hoe vind je een geschikte timmerman?
Via Klusup boek je binnen 60 seconden een betrouwbare en kundige timmerman. Via onze website geef je jouw wensen aan. Vervolgens zorgen wij dat een ervaren en kundige timmerman je klus goed uitvoert op de gewenste datum. Je betaalt een scherp tarief van € 37.5 per gewerkt uur.
Wat doen onze timmermannen?
  • Deuren afhangen
  • Lambrisering plaatsen
  • Houtrot behandelen
  • Koof of radiatorombouw maken
  • Hang- en sluitwerk plaatsen

Ben je benieuwd naar de mogelijkheden? Bel 076-7002174 of maak online een afspraak!
Beoordelingen timmerman Etten-leur
Beoordeeld met 4.5 / 5 gebaseerd op 7 beoordelingen.

"Beste Medewerker(s), Onlangs hebben wij onze keuken via jullie laten aanpassen. Omdat wij het inventariseren zelf erg lastig vinden en geen idee hebben voor welke benodigdheden wij vooraf moeten zorgen hebben wij gevraagd om een inventarisatiegesprek. Zoals afgesproken via jullie met de klusser een gesprek ingepland. Uiteraard tijdens het gesprek de nodige vragen gesteld zodat wij de juiste spullen kunnen verzorgen. De klusser heeft aangegeven dat hij het gaspijpje wat boven het aanrechtblad uitsteekt verlaagd zou kunnen worden zodat dit onder het blad terecht komt. Inventarisatiegesprek heeft voor een simpele keuken waarbij de vraag was om het blad te vervangen en of een inbouw gasstel en wasbak mogelijk is in totaal een uur geduurd. Vervolgens is het inventariesatiegesprek met een hoop gebabbel over allerlei andere zaken aan de keukentafel naar een uur afgerond. Prima voorrijkosten en een uurtarief wat berekend is hebben wij hier echt wel voor over.. wij blij want we kunnen onze spullen gaan bestellen en uitkijken naar een vervolg afspraak. Zo gezegd zo gedaan. De levering van de spullen is bekend en ik heb contact opgenomen voor een vervolg afspraak. Afspraak is ingepland en de klusser wordt verwacht om 1300. Volgens de klusser stond voor dat tijdstip nog geen andere klus ingepland en heeft hij dit later alsnog ingepland om zo de ochtend ook nog aan de slag te kunnen. Inmiddels is het rond 1400, klusser heeft contact opgenomen dat zijn klus is uitgelopen en komt iets rond 1400 of na 1400 uur bij ons aan. Wij alvast alle spullen en keukenblaaden uitgepakt zodat het werk snel van start kan gaan. Klusser maakt weer een praatje en ik krijg het gevoel dat het alleen maar gepraat is en er niets van werken komt.vandaar dat we die ochtend besloten alles alvast uit te pakken zodat hij direct zou kunnen beginnen. Vervolgens zegt de klusser zich toch niet zo goed geinventariseerd te hebben en geen koppelstukje bij te hebben voor het gaspijpje. Volgens meneer begin je bij de keuken met het verlagen van het gaspijpje voordat hij de andere werkzaamheden zou kunnen uitvoeren. Helaas! Een inventarisatie waarbij niet alles nauwkeurig is nagelopen. Fouten of vergissingen maken we eenmaal allemaal. Mijn vrije dag die ik hiervoor had aangevraagd gaat ten kosten.. de klusser wil ons niet met een half afgemaakte keuken laten zitten en besluit die dag niets uit te voeren. De eerst volgende afspraak zou op een zaterdag uitkomen aangezien ik ook 5 dagen in de week werk.. ik heb direct aangegeven dat ik niet van plan ben om een weekend tarief te betalen door dit soort misverstanden. Klusser geeft aan het netjes op te willen lossen en te regelen dat zaterdag tegen een normaal tarief is. Afspraak is ingepland op zaterdagochtend tegen normaal tarief. We hebben weer een uur gewacht niemand te bekenen uiteindelijk is er contact met ons opgenomen hij is onderweg. Na ongeveer uur/ anderhalfuur arriveert de klusser alsnog. Weer komt hij terug op de gasstang.. de klusser moest alsnog naar de bouwmarkt voor het koppelstuk de dichtsbijzijnde praxis is op een kwartier afstand .. ze hadden helaas niet het juiste koppelstuk en bij een andere bouwmarkt ook niet .. klusser komt na een uur terug en helaas de stang kan niet door hem verlaagd worden. Helaas weer veel tijd verloren aan deze stang die tijdens de inventariesatie al is meegenomen. Goed. Klusser heeft die dag het grootste werk verricht maar alsnog zitten we zoals meneer ons vorige keer niet wilde achter laten met een half afgemaakte keuken.. geen probleem we kunnen echt wel begrijpen dat t werk niet in een dag gebeurd had kunnen zijn maar waarom had dit de afspraak ervoor dan ook niet kunnen gebeuren? Ons laten zitten met een halve keuken dat had het zelfde geweest. Goed uiteindelijk nog een afspraak en de klus is afgerond! We zijn tevreden over het werk maar niet de manier waarop sommige afspraken zijn verlopen. Wij vinden het dubbel dat pas na 3 afspraken bekend js dat het helemaal niet mogelijk is om de stang te verlagen. Hierdoor zijn we tijdens de inventariesatie niet wijzer geworden.. de vervolgafspraak wat me een vrije dag heeft gekost waarbij niks is uitgevoerd en de afspraak erop waarbij het alsnog veel tijd heeft mogen kosten. Wij vinden het heel jammer dat dit ons een inventariesatie heeft mogen kosten en een vrije dag. Met vriendelijke groet, Fam. Hoogvliet"
Waarom klanten voor Klusup.nl kiezen:
  • Scherp en transparant tarief.
  • Klanten beoordelen Klusup 4.5 / 5.
  • Werk niet goed? We komen kosteloos terug.
  • Uitstekende klantenservice.
  • Kosteloos annuleren tot 48 uur voor aanvang.
Ook een timmerman nodig?
AfterPay - Veilig achteraf betalen met digitale factuur
Je betaalt achteraf via een digitale acceptgiro van AfterPay. AfterPay voert voor klusup.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een digitale acceptgiro van AfterPay via e-mail ontvangt om de door de klusupper geleverde dienst te betalen. Je kunt bij klusup.nl betalen met een digitale acceptgiro tot een bedrag van €250.

Ter goedkeuring van je verzoek om te betalen met acceptgiro voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt je verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kan je betalen met een andere betaalmethode.

Je kunt bij vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je naar het consumentendeel van de AfterPay website.

Voor grotere bedragen vragen we een aanbetaling van 50%.
Wat als je niet door de gegevenscontrole van AfterPay komt? Wij bieden je dan een mogelijkheid om vooraf een aanbetaling te doen via bankoverschrijving. Je ontvangt hiervoor een factuur. Indien er langer is gewerkt dan vooraf aanbetaald, verrekenen we het restbedrag middels een nieuwe factuur.
Ok
×
 
X
Bereikbaarheid
Beste bezoeker,
Vandaag zijn we telefonisch minder goed bereikbaar dan je van ons gewend bent.
Uiteraard kun je gewoon online een boeking voor een dienstverlener blijven maken.
Met vriendelijke groet,
Het Klusup team.
Gezien!
X