ClickCease

Klushulp in Gouda

rating (15850 beoordelingen)
spoedSpoed? Vandaag geholpen garantieZorgeloos je klus uitbesteden met het garantiepakket klanten150.000+ klanten gingen je voor tariefTransparant en scherp tarief serviceGeen voorrijkosten
  • spoedSpoed? Vandaag geholpen
  • tariefZorgeloos je klus uitbesteden met het garantiepakket
  • klanten150.000+ klanten gingen je voor
  • beoordelingenTransparant en scherp tarief
  • serviceGeen voorrijkosten

In 3 stappen je klus uitgevoerd

Simpeler kan haast niet
Voor iedere klus de beste vakman

Voor iedere klus de beste vakman

Bij Klusup hebben 150.000+ klanten een vakman geboekt voor het laminaat leggen, kraan vervangen, meubels monteren, verlichting plaatsen en nog veel meer klussen.
Klik, tik en boek

Klik, tik en boek!

Het boeken van een ervaren en vriendelijke vakman is nog nooit zo simpel geweest. Binnen enkele minuten boek je een vakman in de buurt.
Klus vakkundig uitgevoerd

Klus vakkundig uitgevoerd

De vakman komt langs op een moment dat het jou uitkomt. Na overleg voert hij jouw klus goed uit. Betaal daarna veilig en snel met iDEAL.

Klussen Gouda

Klusup.nl werkt in in Gouda uitsluitend met ervaren en betrouwbare dienstverleners. Denk hierbij aan grondig geselecteerde tuinmannen, klusjesmannen, timmermannen en loodgieters.
Voor de 70941 inwoners uit Gouda voeren we graag allerlei klussen aan huis uit. Denk hierbij aan schilderwerk, vloeren leggen, montage werkzaamheden, klemmende deuren verhelpen, overkapping maken, verstopppingen verhelpen, kraan verwisselen, tuinonderhoud en struiken snoeien.
Door ons uitgebreide netwerk en onze transparante commmunicatie kunnen we snel handelen, zonder dat dit ten koste gaat van de klanttevredenheid, prijs en kwaliteit. Onze klusuppers helpen ook graag in de omgeving van Gouda, denk hierbij aan Rotterdam, Zoetermeer en Nieuwerkerk aan den Ijssel.
Beoordelingen Klusup
Beoordeeld met 4.6 / 5 gebaseerd op 15850 beoordelingen.
category
"Meneer kwam binnen met de mededeling dat hij gisteren (zondagmiddag) gebeld had, maar dat er niemand opnam. Zelf had hij ook geen voicemail-bericht ingesproken, ik gaf aan dat wij een herdenking hadden gehad van mijn overleden dochter en dat ik daarom niet had opgenomen. Hij vervolgt met; heeft u de voorwaarden gelezen? Wij zijn monteurs en geen sjouwers. Dus de 8 pakken van meer dan 2m groot en ik weet niet hoe zwaar per stuk mocht ik de trap op sjouwen, zonder hulp, zwanger, mijn zoontje ondertussen huilend in z'n bed omdat er verder niemand thuis was. Theo ging ondertussen even z'n spullen klaarzetten en bood ook niet aan om te helpen hierbij. De voorwaarden heb ik gezocht, maar ik kon nergens vinden dat dit er geen onderdeel van was. We hadden de pakken niet boven gezet omdat we bang waren dat het misschien in de weg zou staan als hij ruimte nodig had. Ik had bij klusup aangegeven dat ik smiddags weg moest, zij hadden gezegd dat dit geen probleem was. Toen ik weg moest, was de kast nog niet af, maar Theo gaf aan dat hij niet alleen in huis mocht blijven. Hij belde met Klusup en kwam met de oplossing om vrijdag terug te komen, dat kon ook niet want dan werken mijn vriend en ik allebei. Dan kon maandag wel, ofwel dan zou ik een week met een kast zitten die niet af was. Toen ik zei dat ik dat geen optie vond, kon hij toch wel alleen in het huis blijven om het af te maken. Toen het klaar was, kwam ik er savonds achter dat de beschermfolie op het metaal er nog op zat, wat echt een mega priegel werk is om eraf te halen als alles al gemonteerd is. Om nog maar te zwijgen over hoe hij de winkel en kast afkraakte want meneer is een "ikea-specialist" en het was eigenlijk gewoon troep wat ik had gekocht. Want "mensen die dit kopen weten gewoon niet eens wat voor rommel ze kopen en daar betalen ze dan ook nog veel teveel voor". Praatjes over dat hij graag netjes werkt, maar het afval lag overal en alles door elkaar. Ik heb 450 euro betaald zodat ik mij werk ontnomen zou worden , vervolgens loop ik met een kutgevoel en een week lang spierpijn omdat meneer niet eens aanbiedt mee te helpen. Echt asociaal. Afijn, de kast staat en is functioneel. Wat een vreselijke man voor zoveel geld."
15
Ook een tuin- of klushulp nodig?
AfterPay - Veilig achteraf betalen met digitale factuur
Je betaalt achteraf via een digitale acceptgiro van AfterPay. AfterPay voert voor klusup.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een digitale acceptgiro van AfterPay via e-mail ontvangt om de door de klusupper geleverde dienst te betalen. Je kunt bij klusup.nl betalen met een digitale acceptgiro tot een bedrag van €250.

Ter goedkeuring van je verzoek om te betalen met acceptgiro voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt je verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kan je betalen met een andere betaalmethode.

Je kunt bij vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je naar het consumentendeel van de AfterPay website.

Voor grotere bedragen vragen we een aanbetaling van 50%.
Wat als je niet door de gegevenscontrole van AfterPay komt? Wij bieden je dan een mogelijkheid om vooraf een aanbetaling te doen via bankoverschrijving. Je ontvangt hiervoor een factuur. Indien er langer is gewerkt dan vooraf aanbetaald, verrekenen we het restbedrag middels een nieuwe factuur.
Ok
×
 
X
Bereikbaarheid
Beste bezoeker,
Vandaag zijn we telefonisch minder goed bereikbaar dan je van ons gewend bent.
Uiteraard kun je gewoon online een boeking voor een dienstverlener blijven maken.
Met vriendelijke groet,
Het Klusup team.
Gezien!
X
loading
×