Klusjesman of andere hulp nodig?

Maak eenvoudig een afspraak met een ervaren dienstverlener.
  • Klusjes- of tuiman voor € 32.5 per uur (minimaal 1 uur)
  • Voorrijkosten van € 20,-
  • Ervaren en verzekerde klusjesman
  • Tevredenheidsgarantie
Telefonisch een afspraak maken
070-2210468
( 6 dagen per week tot 17:30 )
Klusup Logo

Klusjesman of andere hulp nodig?

  • Klusjes- of tuiman voor € 32.5 per uur (minimaal 1 uur)
  • Voorrijkosten van €20,-
  • Ervaren en verzekerde klusjesman
  • Tevredenheidsgarantie
Telefonisch een afspraak maken:
070-2210468
( 6 dagen per week tot 17:30 )
Klusup Logo
In 3 stappen een tuin- of klusjesman boeken
Omschrijf je klus
Omschrijf je klus, zodat we weten wat je gedaan wilt hebben.
Kies je uitvoerdatum
Kies een gewenste datum voor de afspraak. Bij spoed word je vandaag nog geholpen.
Maak je boeking
Je wordt gekoppeld aan een tuin- of klusjesman met de beste beoordelingen.
In (nieuwe IKEA keuken: - stopcontact vastmaken aan bovengelegen hangend keukenkastje, stopcontact in keurig doosje (soort 'balk' waar ook verlichting in zit) - prullenbak IKEA op schuifsysteem bevestigen in kastje, vooraf graag achterzijde kastje aftimmeren ivm muizenprobleem - in naastgelegen washok een gat (ong. 1cm) (ivm boorgaten inductiekoken) dichtmaken; graag met iets anders opvullen ipv PUR - in kinderkamer kleine dingen ophangen (ws deels wel met boor/plugggen) - in woonkamer: kleine boekenkast vastzetten -Rolgordijn ophangen Indien dienstverlener evt. eerder/later is graag contact met klant.

Beoordeling van Maaike G. uit Voorburg op 31 augustus
Timmerman
35

"Beste medewerker van Klusup, Helaas ben ik nogal ontevreden over een aantal zaken nav het bezoek van de klussenman vanmorgen. In eerste instantie was ik tevreden hoor, prettige werksfeer, aardige man enz!! Hij heeft alles met de beste intenties gedaan. Echter toen dhr. vertrokken was viel me een aantal zaken op: 1) dat er een beetje van het 2-compartimenten-… (soort cement wat gebruikt was voor gat naast wasmachine) op de vloer was terecht gekomen. Een oude houten vloer waar ik juist zo blij mee ben! Ik vroeg notabene nog aan meneer of ik hem een doek of kleed kon geven om de vloer mee af te dekken maar dat was niet nodig zei hij.. Achteraf heb ik zo’n SPIJT dat ik het niet gewoon neergelegd heb. Nu heb ik het geprobeerd schoon te maken maar dat heeft helaas tot kale plekken geleidt. Ik ben zwanger en een peuter in huis dus ik had vanmorgen teveel andere dingen aan m’n hoofd om alles oplettend in de gaten gehouden en zo’n werkkleed was toch zo’n kleine moeite geweest….?! Ook bij andere werkzaamheden in keuken en woonkamer viel op dat dhr. geen kleed/beschermend materiaal voor vloer/werkblad gebruikte. Verder valt me nu ook op dat het gat (wat op een lastige plek links van de wasmachine zat) niet helemaal gedicht is, niet de onderste helft van het gat! Ik ben écht geen mopperaar maar denk dan: zég het ajb even als het niet gelukt is, dan weet ik dat er iets anders moet gebeuren nog. NU is alle rompslomp (van de kale plekken) ook nog eens overbodig geweest daar het gat volgens mij nog steeds toegankelijk is voor muizen. 2) Wat me verder opvalt dat 2 schilderijtjes aan het zakken zijn, de pluggen zijn te klein of zoiets denk ik. 3) Als laatste: het rolgordijn wat ik aangeschaft had was helaas defect. Het gordijn moest nog in de rol (wat natuurlijk mijn probleem was) maar ik was in eerste instantie blij dat klussenman het wilde maken tot ik later zag toen het ophing dat het vrij gekreukt was en vies (van mijn vieze vloer) Ik gaf al aan aan de klussenman dat ik er bij GAMMA een klacht over in zou dienen en ondertussen heb ik met veel pijn en moeite een nieuw rolgordijn kunnen regelen. Concrete vragen voor nu: Zou de betreffende medewerker geinformeerd kunnen worden dat het fijn is als er volgende keer AUB wél beschermende materialen gebruikt worden? Verder was het handig voor mij geweest als het inpakmateriaal van het rolgordijn niet meegenomen was. Dit maakte het vanmiddag extra lastig om aan een nieuw rolgordijn te komen. Nogmaals: ik heb echt een hekel aan klagen maar dingen moeten wél goed gebeuren.. Daarom vraag ik u: zou ik ter compensatie van de moeite en tijd die mij een en ander gekost heeft aanstaande zaterdag of as maandag een andere medewerker kunnen sturen die: - het gat naast de wasmachine verder af zou willen dichten? - de schilderijtjes opnieuw op zou willen hangen? Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Maaike Rouwendal"

Waarom klanten voor Klusup.nl kiezen:
  • Scherp en transparant tarief.
  • 20,- voorrijkosten, ongeacht de reisafstand.
  • Klanten beoordelen Klusup 4.5 / 5.
  • Werk niet goed? We komen kosteloos terug.
  • Uitstekende klantenservice.
  • Kosteloos annuleren tot 48 uur voor aanvang.
AfterPay - Veilig achteraf betalen met digitale factuur
Je betaalt achteraf via een digitale acceptgiro van AfterPay. AfterPay voert voor klusup.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een digitale acceptgiro van AfterPay via e-mail ontvangt om de door de klusupper geleverde dienst te betalen. Je kunt bij klusup.nl betalen met een digitale acceptgiro tot een bedrag van €250.

Ter goedkeuring van je verzoek om te betalen met acceptgiro voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt je verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kan je betalen met een andere betaalmethode.

Je kunt bij vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je naar het consumentendeel van de AfterPay website.

Voor grotere bedragen vragen we een aanbetaling van 50%.
Wat als je niet door de gegevenscontrole van AfterPay komt? Wij bieden je dan een mogelijkheid om vooraf een aanbetaling te doen via bankoverschrijving. Je ontvangt hiervoor een factuur. Indien er langer is gewerkt dan vooraf aanbetaald, verrekenen we het restbedrag middels een nieuwe factuur.
Ok
×
 
X
Bereikbaarheid
Beste bezoeker,
Vandaag zijn we telefonisch minder goed bereikbaar dan je van ons gewend bent.
Uiteraard kun je gewoon online een boeking voor een dienstverlener blijven maken.
Met vriendelijke groet,
Het Klusup team.
Gezien!
X